7/26/2010

The Worlds Greatest Catwalk



Modeugen nærmer sig og jeg er allerede begyndt at glæde mig som en lille pige. Can't wait! Denne gang, sker der noget som umiddelbart ikke er sket før og jeg synes det er så cool, at jeg bliver nødt til, at dele det med jer.
Verdens største catwalk kommer til København. Er du igang med at pudse brillerne? Det er skam rigtigt nok. Men var også min første reaktion (hvis jeg da havde haft briller) Nå men anyway, det jeg gerne vil fortælle, er at lørdag d. 14 august 2010 forvandles intet mindre end strøget sig, til en lang runway på 1,6 km. Her vil mere end 200 modeller heriblandt Helena Christensen som vil indvie showet, gå ned gennem byen - halvdelen fra Kgs. Nytorv til Rådhuspladsen og den anden halvdel fra Rådhuspladsen til Kgs. Nytorv. Grundet catwalkens længde, kommer Danmark til at slå rekorden for verdens længste catwalk nogensinde. Hellloooo. Det sku da sejt. Og det bedste af det hele - ALLE er inviteret. You know where you can find me. See ya!!!!

Læs mere om arrangementet her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar