7/08/2010

Miss Ebbens

Åh - kunne ikke modstå Line & Jo. Not anymore. Kender i det når man bruger undskyldninger overfor sig selv, og prøver at retfærdiggøre et køb, ved at finde grunde til at det er noget man absolut bare ikke kan undvære?! Well, det kender jeg og bruger det faktisk ret ofte. Er jeg blevet fortalt (synes jo selvfølgelig selv det er noget sludder)
Men når det er sagt, så tror jeg faktisk lige, at det skete idag. Inde i mit hoved, var der en lille stemme der sagde følgende:
Line & Jo ørering//
  • Ville passe perfekt til min nye ring fra jewlscph
  • Hvis jeg køber denne ørering, behøver jeg ikke købe/skifte smykker i laang tid, da jeg ville have det perfekte basissæt
  • Jeg har lige fået penge til fødselsdag og så er det jo okay, at bruge dem på noget til sig selv
  • Og selvfølgelig. Jeg kunne virkelig virkelig godt tænke mig den
Den lille "onde" stemme vandt og jeg er nu blevet skrevet op til denne flotte ørering fra Line & Jo



Hvad kan vi så konstatere? At min rygrad er som en slatten regnorm, men men men, at der altid er gode grunde til at lytte til sin indre og selvfølgelig mest fornuftige stemme. Listen and learn ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar