7/11/2010

Med sved på panden

OMG - hvor er det blevet varmt i Danmark. Jeg ved godt man ikke må klage, men come on. Jeg kan nærmest ikke gå fra stuen til køkkenet, hvilket vil sige 4 meter, uden at få sved på panden. Længe siden, jeg har haft sådan en gennemfugtet og blød hud. Body lotion - go home! Men det varme vejr vinder alligevel flest point mig og har endnu engang givet mig en fantastisk weekend. Jeg har bla. fejret min hr. Andresen - 23 år. TILLYKKE. Spist sushi, givet gaver, fået gaver, drukket cosmos, sadt i stolen hos ChaChaCha, været i bio, shoppet (med god samvittighed) og bare nydt det gode vejr. Har ikke sadt stille på noget tidspunkt, det har dog været helt okay, da det er idag er for varmt til at lave noget som helst andet end at sidde stille. Håber jeres weekend, har været lige så perfekt som min og at i endnu ikke er begyndt at smelte.

I fødselsdagsgave fik jeg bla. et gavekort af min mor til en tur i biografen for to - inklusiv popcorn og sodavand. Mums. Derfor blev fredag aften tilbragt i Falkoner biografen på Frederiksberg.





Uden at afsløre for meget, vil jeg kun sige, at 3'eren ikke på nogen måde kan måle sig med de to andre. Men der skal ikke herske nogen tvivl - er stadig en trofast twilight fan og filmen var helt sikkert billetterne værd. Især når de var gratis ;-)


Lørdag dag/aften stod den på fødselsdag. Juhuu, hvor var det en dejlig dag. En af de dage, hvor man bare smiler og er glad. Om aftenen hentede vi sushi og spise det ude ved sydhavnen - hvor vi lyttede til Jazz og anden god musik. Ventetiden hos Letzsushi slog vi ihjel med cocktails. En mojito og en cosmopolitan. Not bad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar