8/03/2010

I'm back

Det har været en vild og hektisk uge og derfor har jeg syndet på blog området. Håber det er første og sidste gang, jeg får faktisk helt dårlig samvittighed.
Dette indlæg er faktisk et indlæg om intet, men blot information til jer læsere om, at jeg altså lever endnu. Der er sket mange dejlige og gode ting i løbet af sidste uge og nogle få, for at sige det på godt jysk, super trælse ting. Men har valgt og fokusere på de gode (selvfølgelig) og der vil i løbet af denne uge komme billeder af mine oplevelser, som blandt andet har inkluderet fest og farver, kanalrundfart, bio, drinks, mode, sushi, min daddy, dejlige veninder og ikke mindst min hr. Andresen som nu igen er tilbage på dansk jord.

Glæder mig til at blogge videre og indhente alt det forsømte!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar