7/13/2010

Top shop favoritter

Åh, hvor er det svært ikke at lade sig friste når man bladre igennem sidderne på topshop.com. Jeg elsker deres ting, og er helt klart en af mine highstreet yndlings. Jeg er især helt vilde med deres sko. Den indre stemme som jeg har har snakket om før, begynder ligesom at lade høre fra sig, især når det ikke kræver mere end et lille bitte klik på køb. Men nej - Louise du er standhaftig og fornuftig. Jeg har kigget udvalget igennem og fundet mine top favoritter blandt de nye varer og udsalgs varerne. Kig med her.

                                                           Mine favoritter (nye varer)





















      






























Mine udsalgsfavoritter 







 


















Alle disse items måtte gerne lande i min garderobe - især et par af de sorte wedges. Tag selv et kig på topshop.com og få også et sneakpeak på nogle af vinterens items. Go' shoppelyst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar