7/08/2010

My birthday

Juhuuuu - jeg er en glad lille pige. Hvorfor? Fordi jeg i år fik mit ønske opfyldt. Kan i gætte det? Se med her.


                                   
1/
Bliver vækket med fødselsdagsang og en KÆMPE gave


2/
Inden i ligger dette kort


3/
Inde i kassen ligger en lille bitte gave og kigger på mig. Denne lille pose er, hvad der er indeni


4/
Inden i den lille pose, ligger der en endnu mindre pose. Kan i forstille jer, min begejstring allerede her?!


5/

Og halløjsa - hvad har vi her? Ringen fra Jewlscph - ringen som jeg har sukket efter en hel sommer. But not anymore - ikke flere suk og triste blikke, cause now it's mine. Eller - ikke helt endnu, den var selvfølgelig for lille til mine pølsefingre. Men jeg er ligeglad - for jeg har fået ringen fra Jewlscph. Yaaaaaay.

Er det ikke bare dejligt at have fødselsdag? Jeg synes i hver fald og må indrømme, at jeg egentlig synes meget godt om - nej lad mig omfumulere eeelsker at være i centrum, bare denne ene dag om året. But then again, who dosen't? ;-) Dagen igår, var, hvad jeg vil kalde for næsten helt perfekt. Yndlingsarbejde, gaver, sol, kærlighed, venner og GO mad og champagne. Hvad der fik smilet til at brede sig endnu mere, var da jeg gennem dagen kunne læse alle de søde og dejlige hilsner som en efter en dukkede op enten på mobil eller FB - utroligt, hvad en lille hilsen kan gøre. De gjorde i hver fald mig super glad og jeg bukker og nejer til hver og en!



Ville have taget billeder af alle de retter vi fik - men besluttede at ligge al min kærlighed på netop denne ret. DESSERTEN. Maan you gotta love it. Aldrig har en dessert smagt bedre. Stracitella is, chockolade kage og friske jordbær. MUMS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar