7/12/2010

New stuff

Nøøj - hvor er det rocker varmt udenfor. Min nye fritz vækker megen glæde, men ikke i 30 graders varme - jeg bliver så fedtet over det hele og pandehår gør det ikke just bedre. Taget varmen i betragtning, har det været en rigtig dejlig dag. Vi er lige gået igang med et nyt projekt, hvor vi skal lave en guide med økologiske mærker. Dagen idag er derfor gået med at ringe rundt til de forskellige PR-bureauer og fået dem til at sende alt, hvad de ligger inde med. Da Mette havde fri idag, var jeg ligeledes tidlig færdig. Super dejligt når man sidder på tredje sal i et tøjrum, fyldt med uld, strik og andre varme sager og når solen bager ned udenfor. Derfor susede jeg afsted ind til byen for at bytte nogle gaver og sidder nu med numsen solidt placeret på sofaen. Hvad jeg egentlig ville vise jer, var disse fine sager som jeg kom hjem med i fredags.




Alt købt i Just Female på Kronprinsensgade. Jeg er især vildt glad for nederdelen som er højtaljet og i ruskind og læder. Den kostede 900 og ringene 50 kr. stk'et. Maange penge!! Men men, det bedste af det hele var, at jeg havde et tilgodebevis på 500 liggende fra langt tilbage og udover dette fik jeg det til 50 %. Jubiii - dvs. jeg faktisk ikke betalte noget som helst (i princippet). Så begynder det lige pludselig, at være sjovt at shoppe....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar