7/05/2010

Grill og loppemarked

Jeg har haft den bedste weekend længe. Fredag var jeg SÅ træt og det eneste jeg ville, var at putte på sofaen med min dyne - idag mandag føler jeg mig frisk og udhvilet og igen som født på ny. Måske er det fordi vejret er så godt, måske er det fordi jeg har fødselsdag imorgen eller måske er det bare fordi jeg virkelig har nydt denne weekend. Eller måske er det bare en blanding?!
Her er lidt pics fra lørdag og søndag.

 LØRDAG/
  



Lørdag startede med morgenmad hos Misse og Frandsen, min kærestes søster og kæreste. Vi hentede rundstykker og så blev der ellers serveret kongemorgenmad, som vi kalder det her i Vallerby. De bedste rundstykker købes her i Valby, så hvis i tror i har smagt gode rundstykker, så tager i fejl. Bageriet hedder Bagværket og er virkelig et besøg værd. Ligger billeder ind ved lejlighed. Derefter pakkede Klaus og jeg picnickurven og tog til stranden. Billederne er fra om aftenen, hvor vi var blevet inviteret til grillaften hos Misse og Frandsen. Der skulle den nye og meeeget store Webergril indvies og hvor kunne den lave gode pølser. Grillet på alle sider, næsten ;-) Men maan, hvor følte jeg mig som en federt efterfølgende. Men god mad var det og det elsker vi jo!! Det sidste billede er udsigten fra deres nye lejlighed. Har kun en ting at sige. Envy envy envy - BIG TIME.


SØNDAG/





Loppemarked Gentofte - here I come.
Indtil i søndags, var jeg, hvad man kalder for loppemarked jomfru og må indrømme, også en smule skeptisk overfor hele ideen med at sælge ud af sine egen ting. For hvem gider dog købe mit aflagte og brugte tøj og kan det overhovedet betale sig? Men men men, I'm not anymore. Now I'm hungry and I want more. Hold godt fast - 3700 var hvad der kom med hjem. Og det lunede virkelig! Folk var som gribbe og vi havde ikke engang nået at pakke ud, inden folk var interesserede i at købe. Endnu en ting der virkelig kan anbefales, hvorfor smide sine ting ud, når andre kan få glæde af det og ovenikøbet tjene en lille skilling på det ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar