7/15/2010

På pinden




Ta daa - ser det ikke bare hyggeligt ud?! Vores (Simone, Maggie og jeg) lille hyggelige og meeeeget varme kontor/moderum. Det er super hyggeligt men ikke mindst også ret frustrerende at sidde på en lille stol foran en stor computer omgivet af alverdens tøj fra danske og udenlandske designere- lad mig lige tilføje, tøj som endnu ikke er kommet ud i butikkerne. Det er ikke altid let at være mig, nej. Siger jeg med et lille lumsk blik - elsker det jo tydeligvis. Im in heaven!!

Se for jer selv

Åh

Åhhh

Åhhhhh

Dear God, I have a prayer - I promise i'll be a good little girl, can I have this room as my closet? Pretty pleeeeaaaase?

Nå, alt er selvfølgelig ikke kun sjov og narrestreger - se bare her



Tøjrummet skal selvfølgelig også tømmes en gang imellem, og sendes tilbage til dets rette ejermand. But why? Ville meget hellere det skulle blive, hvor det hørte til - lige ved siden af mig. Så jeg kunne ae det og give det, den beundring det virkelig fortjener. Men hey, det gode ved at sende ud, er at der kommer nyt ind. Yaaay - og mere skulle der ikke til at gøre mig glad :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar