7/21/2010

Mig i AFD

Modeassistent Louise Bonde. Åh - det gør mig alligevel lidt stol og ikke mindst glad, at se mit navn i bladene, også ret uvirkeligt på en måde, men super fedt. I kan tro, hvert og et blad bliver gemt et helligt sted ;)

Fremover vil mit navn stå på 2 side i bladet, hvor man kan se navnene på alle medarbejdere på AFD


Udover der, vil man også kunne læse mit navn, hvis jeg f.eks. har været med som assistent til en fotoskydning, været med til at finde tøj til modeserier, trendrapports (se nedenstående billede) mm.


Dette billede er fra sidste uges blad (udkommer hver torsdag), hvor jeg sammen med Mette, har været ude og finde sommerens flotte biknier, strandtasker, sandaler og solbriller. En sommerguide. Det bedste af det hele, er at jeg fik muligheden for at skrive de små tekster som også ses på dette billede. Juhuuu :-)

Sidst men ikke mindst


Kan man også se mig, i sommertillægget som fulgte med sidste uges blad. Et tillæg med quizzer, spil, horoskoper, soudoku mm. Her fik jeg og 6 andre fra redaktionen til opgave at skrive, hvad vi havde udset os i bladet og hvad vi helst ville medbringe/spille på vores ferie. Go læselyst :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar