6/28/2010

Ugubuga

Mandag, solen skinner, hjemvendt efter en vild og dejlig weekend i jydeland, og lige om lidt skal jeg have pitabrød, kan det blive bedre?! Sidder lige nu med min numse solidt placeret på sofaen og den har ingen planer om at flytte sig. Er TRÆT, ikke mindst fordi jeg idag på arbejde, har gået under den brændende sol og er lige nu, hvad man kalder for en rød reje, men også fordi jeg har haft verdens dejligste weekend, blandt venner og familie, hvilket til tider (som var tilfældet denne weekend) godt kan sætte sine spor. Men men, mere om det senere.
Idag, på min daglige blogrunde, faldt jeg over disse øreringe
De kunne meget vel være et billigere alternativ til Line & Jo øreringene. Jeg synes i hver fald, de er super smukke og til den nette sum af 250 bobs kontra Line & Jo's til 5800 - så kan det ikke gå helt galt. Om de kan måle sig med disse



vil jeg lade jer om at bedømme ;-) 
Men et helt dårligt alternativ er de i hver fald ikke og de er allerede nu sat på ønskelisten. Hvis andre føler sig fristet, kan de forresten købes her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar