6/16/2010

Igår var...

En riiigtig god dag. Bla. og mest fordi jeg var jeg var i selskab med Carrie, Miranda, Samantha, Charlotte OG Malene! I don't care about what anybody else says. I LOVED IT!!!!! Og var altså alle pengene værd, selvom jeg ikke betalte. Takker og nejer!



Mmm - og det næst bedste, popcornene!!! Man kan ikke gå i biografen uden popcorn. Har prøvet det en enkel gang og det fungerede ligesom ikke helt for mig. Ved ikke, hvad det er, men biograf popcorn er altså altid meeeget bedre end normale og perfekt saltet. Jeg elsker salt! Dick in.


Tidligere, 9 timer for at være helt nøjagtig, startede min dag med denne...


...En god, varm cappucino, ikke noget helt dårlig måde at starte dagen på - og den blev endda serveret. Hver tirsdag og fredag er jeg ikke på redaktionen, men i stedet hos James Bates, som er modefotograf. Her bliver alt tøjet som skal i bladet fotograferet. Mit, Simone og Maggi's job er at holde styr på alt tøjet, hvad der skal fotograferes til hvad, hvilken serie og ugenummer det er til, hvad der skal på redaktionen og hvad der skal retuneres samme dag og ikke mindst, at billederne er fejlfri og perfekte!!


Computerskærmen som i kan se i højre hjørne, er der, hvor vi tjekker billedet igennem - sidder kjolen/blusen/bukserne godt nok, er der folder der ikke skal være der, skal der knappes en knap op eller knappes en mere. Ja, you get the picture :-)  



Her ses Jørgen som er i gang med, at fotografere accessories til blandt andet uge 28.



Og yndige Simone, som også er en del af den nye modeassistent trio. Yes we love coffee!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar