6/17/2010

Burberry Prorsum

Denne resort kollektion er designet af Christopher Bailey for Burberry Prorsum og er altså intet mindre end fantastisk. For op til et par dage siden, vidste jeg ikke hvad en resort kollektion egentlig i grunden var. Stupid me, men jeg lærer noget nyt hver dag. I dette tilfælde, ved at læse på andre diverse modeblogs. For dem som er lige så uvidende som mig, kan jeg fortælle, at en resort kollektion henviser til et modehus årlige mellem kollektion. En mini kollektion om man vil, som bliver vist et sted mellem de to store kollektioner - sommer og vinter. Men i hver fald synes jeg denne kollektion er meget fin. Kan godt lide kombinationen med det rå og det feminine. Intet vægter for meget. Jeg elsker især den lange leo jakke med det sorte brede bælte i taljen. Eller - jeg elsker det hele.
See for yourselves.



Se resten af kollektionen her og vælge jeres egen favoritter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar