6/11/2010

...Amager strandpark

... Er et rigtigt hyggeligt sted - kunne sagtens se mig selv sidde i en strandstol under den bagende sol og med en cocktail i hånden. Zzzzz - må dog nøjes med at drømme mig væk til de blå himmelstrøg. I tirsdags kom jeg dog en del tættere på min drøm, på en meget Dita Von Teese agtig måde.
Der skulle nemlig skydes modeserie til ALT for damerne og jeg skulle med. I kan forstille jer, hvad det betød - en meeeeget glad Louise. Først skulle jeg dog finde ud til Mette i bil, hvilket var lettere sagt end gjort. Ved ikke hvad det er med mig og geografi. Vi er bare IKKE de bedste venner. Nu har jeg fået købt mig et mini krak kort (på stærk opfordring fra Mette), som jeg fint kan have med i min taske. Vi to, er derimod blevet meeeget gode venner og går nu ikke nogen steder uden hinanden. Thats what I call love...

2 1/2 time senere, ankomst Amager strandpark.



Makeupartist og model - ved at klare de sidste detaljer inden første billede



Noget af det flotte tøj Mette havde valgt til serien



Modeserie


Modeserie


Forside

Billederne er blevet utrolig smukke og i skal glæde jer til at se det endelige resultat, som lander i butikkerne i uge 28. Køb det og lad jer inspirere af luksuriøse bikinier, flotte kjoler, stilfulde bukser og lad jeres indre Dita Von Teese/lady/ luksuriøs pin-up titte frem ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar