6/09/2010

Solbrilleheaven



 

Why has no one ever told me about this homepage. For crying out loud!!
Da jeg læste fashionista den anden dag, stoppede jeg ved billedet af 2 par solbriller. Vildt fede og lignede umiddelbart noget ala Marc by marc jacobs/Chanel/Prada/Yves Saint Laurent osv. Men...... Nej! Du kan finde disse solbriller hos houseofsunglasses og disse solbriller er kun et lille udpluk - blot nogle jeg gerne så i min indkøbskurv! Udvalget er enormt og til kun 60 kr. pr. stk. kan du nærmest vælge og vrage og vælge et par til enhver andledning. Og vigtigst af alt, hvis du ligesom mig har en irriterende tendens til at smide dine solbriller væk, sidde dig på dem og derfor i princippet ville kunne købe dig fattig i solbriller, så er dette ikke et helt dårligt alternativ!!

2 kommentarer:

  1. Næææ jeg er jo helt moderne. Troede ellers mine solglugger var lidt outdatede. Men nej :D Hurra for en modeblog på et niveau hvor jeg kan være med... TAK Louise

    SvarSlet
  2. Hehe - det er jeg glad for at høre og glad for at bloggen kan bruges til lidt ;-)

    SvarSlet