6/03/2010

Aaaaav

.... mine fusser! Lige pt. sidder jeg på sofaen og har ondt af mig selv. Kan vist godt sige det er lang tid siden jeg har haft så mange vabler på mine fødder. En lille reminder til mig selv. Never wear high shoes at work again. I hver fald ikke når du skal tilbringe din dag i byen, med at finde accesories til bladet.
Nå men anyway - SÅ har det været 2 super gode dage.
Onsdag gik med forholdsvis praktiske ting.Vi (Simone, Maggie og jeg) blev vist rundt på redaktionen og blev samtidigt præsenteret for folkene bag ALT for damerne. Derudover blev vi sat ind i hvordan man korrekt retunere det tøj, som enten er blevet vist i bladet eller som alligevel ikke kan bruges, tilbage til enten showrooms, designere eller butikker. En af vores opgave bliver nemlig at holde orden i tøjrummet og at alt kommer tilbage til dets rette ejermand. Tøjrummet er samtidig også vores kontor. Oh yes :-)

Idag så en del anderledes ud. Jeg startede inde i byen kl. 10 hvor jeg havde fået til opgave at finde accesories (solbriller, bikiner og strandtasker) Alle i forskellige prisklasser og i forskellige mærker. Eeeaassyyy. NO!!!! Lille dumme jyde Louise! Har intet mindre rendt rundt som en forvirret galning med min såkaldte smarte Iphone med gps, som skulle lede mig på rette vej, ikke føre mig længere væk. Det var ikke let. Derfor de ømme fødder og de meeeeeeget lange arme. Har kun en ting at sige. Research research research. Citat: A very wise woman.

Lidt billeder fra dagen.


Jeg var blandt andet forbi Holly Golightly i St. Regnegade som er en suuuper lækker butik. De forhandler blandt andet mærker som Bottega Veneta, Marni, Yves Saint Laurant, Marc Jacobs, Christian Louboutin, Balenciaga og de danske mærker: Stine Goya (YAY), Noir og LaLa Berlin. Var inde og hente en strandtaske fra Balenciaga.


Var også forbi STORM. En meget eksklusiv forretning som udelukkende sælger danske og udenlandske designermærker, hvor jeg har ladet mig høre, at flere af dem ikke findes andre steder i byen. Her var jeg inde og finde nogle super coole solbriller.


Lot 29. En lille men meget fin og lækker butik. Den er at finde på Gothersgade 29 og sælger blandt andet de smukkeste bikiner jeg nogensinde har set. Fandt en fra mærket Missoni, som jeg var dybt forelsket i. Denne og 2 andre røg med tilbage på redaktionen.


1.2.

Grundet de ømme fusser havde jeg intet andet valg end at retunere disse flotte kilehæle som jeg havde købt i tirsdags (en tåre triller ned ad min kind) Meeen. jeg byttede dem tilgengæld til disse sandaler fra Zara i sort slangeskinds look. They made my day og jeg er nu en vabel fattigere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar