6/14/2010

Se min kjole, den er ....

Rød, gul, sort, grå og striiiiiibet. Har fundet disse 4 vidundere. (HVORFOR?) - Åh nej!!!!! Jeg gad virkelig godt at have mindst 3, nej at alle sammen hang i mit skab. Jeg kunne se mig selv i den stribede til byfest (muhamuha) - i den grå til en aften blandt venner, og i den blomstrede OG den røde til bryllup i august - måske jeg kunne skifte midt på aftenen? Hmm...







Lou Lou print dress fra Acne - Magical shiny tank dress fra Acne -
Zuza tid dye dress fra Acne - Stripes fra H&M

Magical kjolen fra Acne, kommer ikke helt til sin ret på billedet - jeg kunne desværre ikke finde et billede af den i rød, men i kan selv tænke jer til resten. Vi brugte kjolen da vi skulle lave modeserie ude på Amager strandpark og den var virkelig helt vildt smuk. Især da den kom på modellen. Og nej, det er ikke mig der selv der har døbt Lou Lou kjolen. Må være meant to be :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar