6/22/2010

Juhuuuuuu

Nu er der ikke længe til mere, den 0607 fylder jeg 22 og i den anledning har jeg kreeret en lille ønskeliste.

Ring fra Jewlscph, 2000,-


Converse (læder) fra Smartgirl, 800,-

Acne maya sandal fra Stylepaste, 2.595,00,-


Army jakke, 500,-




Michael Kors sølv ur fra Asos, 1500,-



Miss Gebre Eadon fra Line & Jo, 5800,-




Miss ebbens earring fra Line & Jo, 350,-




Clogs fra Lori's shoes, $ 138


Sandaler fra Lori's shoes, $ 62

Er de ikke bare fiiiine?! Kunne se mig selv eje alle disse ting, men men men, den opmærksomfulde læser har nok bemærket, at det ikke just er billige ting jeg har ønsket mig i år. Og ved dog godt, at jeg nok skal kigge rimelig langt efter de fleste af tingene. Men man har vel lov til lidt, wishfull thinking.... Hvad der ligger højest på ønskelisten er derimod, the ring. Ikke en hvilken som helst ring, men ringen som jeg har sukket efter første dag jeg så den, som jeg har sendt laaange misundelsesværdige blikke efter, når den er kommet gående ned ad strøget, siddende på en andens hånd. It's just not fair!
Derefter kommer uret - ikke nødvendigvis fra Michael Kors, men i samme stil. Og sidst men ikke mindst øreringene fra Line og Jo. Prisen er forholdsvis 5800 og 350 pr. stk. Det er en smule pricy, men designet og kvaliteten er til gengæld helt i top. Elsker dem begge og overvejer stærkt at købe den lange til 350 (en fødselsdagsgave til mig selv) Dog er der intet der slår øreringen til 5800, den er mega smuk og hvis jeg havde råd, havde jeg for længst købt den. Bliver dog ikke i dette liv!!

Anyhow, ønsker mig alle smukkerne i sølv. Har i længe overvejet om jeg er en sølv eller guld pige og har virkelig voldt mig megen besvær (oh yes, what are hard life it is) Til tider føler jeg mig en smule fin, lad mig omfomulere, for fin, når jeg har mine guldsmykker på, hvilket er ret irriterende, da jeg har fået dem af folk som betyder meget for mig. Derfor har jeg besluttet at mixe, noget jeg ellers aaaldrig har gjort før. Men tror ikke det er en helt dum ide, da man på den måde, gør sin stil mere personlig.  

Men, kan altså virkelig ikke vente tiden af. Fødselsdage er noget jeg ville ønske man havde flere gange om året. Forkælelse af første klasse, god mad og ikke mindst - gaaaaver!!! Det er dog første gang jeg holder føselsdag uden for hjemmets fire vægge og uden moar. Hvem skal nu stille flag op, bage kage og synge fødselsdagssang?!
Har dog en fornemmelse af, at det uden tvivl bliver en fantastisk dag. Med masser af solskin!! Selvfølgelig ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar