8/22/2010

New dress

JA! Nu er det snart lørdag d. 28 august og det betyder bryllup bryllup bryllup... Jeg glæder mig helt vildt, tror det bliver sjovt, hyggeligt, vemodigt og ikke mindst smukt. Og det vigtigste af alt - det er min kusine Mette som skal giftes - Yay!!!! Jeg glæder mig til det hele, maden, musikken, gæsterne, talerne og det bedste af det hele, the white dress. Can't wait. 

Til et bryllup hører der også en flot kjole til - og jeg har haft så svært ved at finde en. Ikke fordi der ikke har været nok og vælge imellem - for det har der. Har fundet de flotteste, som dog lå over mit budget. Det eneste krav jeg faktisk havde, var at den skulle være billig, meget billig!

Kjole topshop


Voila

2 kommentarer:

  1. Super flot kjole!
    Håber du får en hyggelig dag, med en masse komplimenter ;)

    www.10diamonds.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak :) Det var en fantastisk dag og kjolen var en succes :) Billede kommer snart :)

    SvarSlet