8/14/2010

Rützou

Rützou's show gik af stablen onsdag kl. 20 på Københavns rådhus og var for mit vedkommende nummer 2 i rækken. Jeg må sige, at jeg faktisk er vildt imponeret. Da der var mere end proppet til showet har jeg efterfølgende kigget billederne igennem og for hver gang stiger min begejstring. Susanne Rützou har virkelig talent. Jeg kan godt lide, når man for den der fornemmelse af, at man med det samme bare har lyst til at smide tøjet på og det fik jeg. Kollektionen er meget anvendelig, hvilket jeg er stor fan af. Kollektionen kommer blandt andet til udtryk ved hendes karakteristiske prints og superfine farver, grøn, lilla, blå og pastel nuancer. Derudover var der meget fokus på ryggen - i form af vandfald og draperinger.












Billeder/ Copenhagen fashion week

Ingen kommentarer:

Send en kommentar