8/09/2010

Oh yes

Nu er det lige ved og næsten.

A big deal for en lille pige som mig.
Jeg havde aldrig nogensinde troet, kun håbet på, at jeg en dag ville kunne komme til, at være en del af CFW. Og nu er dagen kommet. Glæder mig til det hele. Alt fra arbejde, shows, events, mere arbejde og selvfølgelig til at blogge for jer :-) Tro mig, der vil blive blitzet en del fra min side af og billederne vil selvfølgelig blive lagt ud, her på bloggen. Noget jeg glæder mig super, mega, vildt meget til er ALT for damernes modedesignpris - Guldknappen som i år går til en af Danmarks mest markante designere. Jeg skal sammen med de 2 andre modeassistenter (Simone og Fie) være en del af dette. Og jeg tror jeg snakker på alles vegne, når jeg siger, at vi glæder os rigtig meget. Ikke mindst til outfittet denne dag, som mere eller mindre taler for sig selv :-) Fortsættelse følger....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar