8/06/2010

Dagens køb


Åh er træt. Sidder igen (heldigvis) med numsen solidt placeret på sofaen, iført joggingbukser og en dejlig stor t-shirt. Jeg har aboslut ingen planer denne weekend, tror jeg har sagt det 5-10 gange til mig selv idag, bliver glad hver eneste gang. Ingen planer. Yay!!! Ikke før søndag aften - can't wait!
Min uge har været god, rigtig god. Igår var min dejlige familie på besøg, noget der virkelig kan få en i godt humør. Spille spil med en sød, dejlig, lyshåret 6 årig pige, kan rede enhvers dag. I hver fald min.

På AFD har jeg i denne uge blandt andet lavet blogindlæg til deres hjemmeside (kommer snart), været på produktskydning hos James, hjulpet med forberedelserne til AFD's show guldknappen som løber af stablen under modeugen, lavet dagens køb og meget meget mere.

Mette som jeg er assistent for har i denne uge dagligt spottet gode modefund og vist dem til os læsere. Jeg har været så heldig at assistere hende og har blandt andet fundet en pung fra See by Chloe og ligeledes skrevet de små tilhørende tekster til de tre fund der indtil videre er blevet lagt ud på siden.

Tjek dagens køb ud her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar