8/14/2010

Backstage at Stylein

Torsdag da jeg havde været til Friis og Company event, skulle jeg sammen med Fie og Simone hjælpe til backstage ved Stylein showet. Mette skulle style showet og havde i den anledning spurgt om vi ville hjælpe. Yes yes yes - selvfølgelig!!! Vi mødte ca. alle sammen kl 13.30 ved Gallery - Forum - heriblandt modeller, makeupartister, frisører, assistenter mm. Dagen gik med, at hente tøj, dampe tøj, hente mad, få styr på alt tøjet, sammensætte de valgte outfits og finde ud af hvilke modeller der hørte til hvert outfit. Derudover havde vi forsøgt at ligge en plan til når showet gik igang. Der var ialt 10 modeller som hver skulle have tre sæt tøj. Vi vidste godt, den rigtige udfordring ville være være når modellerne skulle skifte bag scenen og derefter hurtig på catwalken igen, men planen vi havde lagt forinden, holdte ligesom ikke helt stik. Sikke en oplevelse. Hvor var det vildt. Det gik "galt" omkring den tredje model, tøjet fløj rundt om ørerne på os, og det blev nærmest smidt af for at vi kunne nå, at få dem i deres andet outfit. Hvad der blev sagt (råbt) mest under selve showet var - "Nogen der har set bukserne", "Hvor er bukserne", "Hvad er dit navn" (Tror jeg spurgte den samme pige 5 gange om hendes navn) "Nogen der kan hjælpe mig" ""Der er ingen der hjælper mig" "Nej nej nej, jeg når det ikke" "Skyyyyyyyyyyynd jer". Det var nok det vildeste men faktisk også det sjoveste jeg nogensinde har oplevet. I hver fald bagefter :-) Og ikke desto mindre de hurtigste 15 min. i mit liv. Tiden gik SÅ hurtigt og endte jo selvfølgelig med at være en succes. Vil gerne nu, have lov til at give folkene bag scenen stor credit. Shit, hvor gør de et stort stykke arbejde, noget man slet ikke tænker over, når man sidder som tilskuer på den anden side. Så flot!!

Stylein showet -













Billeder/ Fashionforum.dk

Kollektionen gik under navnet Addiction to Balance og var holdt i nuancerne grå, sort, rosa og sart grøn. Derudover var der en række af transparente toppe (I like) guldvlange kjole, som var SÅ flotte og læder i form af toppe og jakker. Alt i alt en rigtig flot og gennemført kollektion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar