11/28/2010

Syoss event + KONKURRENCE

Jeg havde den dejligste aften igår. Den bestod i korte træk af Syoss event og Frk Jefsen. Syoss havde inviteret til lækker tapas og live musik af sangerinden Clara Sofie som blandt andet sang en akustisk version af "Når tiden går baglæns". Synes det er sjælent man virkelig bliver imponeret over en live optræden, men det gjorde jeg virkelig her. Hvor synger hun bare godt og som prikken over i'et, så er hun også knald hamrende sød.
Sanger Clara Sofie

Nå men, det skal jo handle om håret i dette indlæg. Udover hårprodukter udvider Syoss nu sit sortiment med en professionel hårfarveserie til hjemmebrug.

Vi fik farverne vist på 3 yndige modeller som henholdsvist gik under kategorierne Paris, New York og Berlin

Mette Thorsgaard gav undervejs gode råd og vejledning. Hun er blandt andet kendt for sit arbejde med Gunbritt, brands som Stine Goya og magasiner som Cover og Elle. Hun var i øvrigt meget begejstret over de nye hårfarver og kunne som professionel frisør varmt anbefale produkterne



Men men, udover et super fint arrangement med lækker mad, stææærke drinks og god musik, fik vi også den beedste goodiebag. Indholdet af denne, var ikke mindre end 12 produkter, heriblandt 3 af de meget omtalte hårfarver. Jeg er meget glad, da jeg faktisk trænger SÅ meget til, at få farvet mit hår og nu er der ingen vej tilbage. Brunette goes brunette(ere)

Men, hvad mere fantastisk er, at DU kan vinde nøjagtig samme goddiebag.
Jeg vil opfordre alle og enhver, som læser denne blog om, at deltage i konkurrencen. Dette bliver om muligt den letteste konkurrence i nogensinde har været med i. Chancemæssigt. Da der ikke er særlig mange læsere på bloggen endnu, er der dermed også stor sandsyndlighed for, at netop du derude, kan gå hen og vinde disse 12 fantastiske produkter. Så til venner, familie og til de 3 gode og solide faste læsere der følger med på denne blog, støt bloggens første konkurrence og fat pennen og gør ikke andet, end at skrive din email adresse og mobilnummer i kommentarfeltet. Det vil gøre mig - og dit hår. Meget glad!!

Svar udbedes i kommentarfeltet og jeg vil trække en vinder (forhåbentlig) onsdag aften kl. 19 ;)

10 kommentarer:

  1. Lækker konkurrence :)

    Frida
    quist90@gmail.com
    29938764

    SvarSlet
  2. Anette
    anettebogh@gmail.com
    41281186

    SvarSlet
  3. Cecilie,
    cecilie75@me.com
    +4791368400
    Yes, fra Norge :-)

    SvarSlet
  4. UUUH vil også være med :)
    iben.jefsen@hotmail.com
    30111920

    SvarSlet
  5. Vi kunne ikke oprette Malene om blogger, men hun vil også gerne deltage :)

    malene-paulsen@hotmail.com
    28511169

    SvarSlet
  6. hej søde
    eja.johansen@gmail.com
    50506102

    SvarSlet
  7. nice!! :-)

    najabendorff@hotmail.com
    24637241

    SvarSlet
  8. Håber på at jeg har heldet med mig! Meget inspirerende blog forresten! (;

    Hilsen Rikke Amstrup


    2466 6010
    R-i-k-s-e-n@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Mange mange tak, er jeg meget glad for at høre :)

    SvarSlet