11/16/2010

"Sporty" me

Igår blev jeg inspireret til, at motionere noget mere. Rettelse, motionere i det hele taget. Det var faktisk ret fantastisk, blev nærmest helt glad ved tanken. Det skete da, jeg igår var på job med Jack & Jones. Denne uge skal gå med, at skyde resten af reklamefilmen og igår stod den på fitness babe. I den andledning var, ja man kan vel godt kalde hende opfinderen af stripfitness tilstede. Jeg forstiller mig, det er en blanding af yoga, pilates bare med noget mere bevægelse. Jeg ligger i hver fald min tro på, at det i fremtiden vil få mig ud i positioner jeg aldrig nogensinde har været i og som prikken over i'et, give mig lange og slanke muskler!

Men efter jeg er kommet hjem, er det ligesom om, at lysten falmer lige så langsom igen. I blame the couch. Men det må ikke ske. Derfor vil jeg sammen med Kristine kaste mig ud i en såkaldt stripfitness time. Og nej, det har intet at gøre med, at smide tøjet. Tværtimod.
Men men, ved ikke om i har det på samme måde som mig, men for mig hænger ens outfit sammen med ens lyst til at træne. Vil gerne træne i noget fedt tøj og samtidig i noget tøj jeg føler mig godt tilpas i. Call me strange. Men det gør det så meget nemmere at komme ud af sofaen.

Jeg har lyst til at være smart men afslappet på samme tid. Det er ikke altid nemt, men butikken Stræk og Bøj som ligger på Silkegade i København, gør det efter min mening meget godt.







Hvad kunne være mere behageligt end en buksedragt?! Priserne er heller ikke dårlige. Alt hvad du ser her,  koster mellem 78 og 850 kr. Ikke dårligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar