11/11/2010

H&M Pressedag Oh yes!!!

Jeg har 2 store kærligheder i mit liv - eller skal vi sige laster. H&M og bland selv slik. For at holde os til H&M, så blev jeg igen begejstret da jeg igår var til pressedag for at se deres SS11 kollektion. Ikke kun pga. af tøjet (som dog er en stor del af det) men også fordi der altid er sådan en god og hyggelig stemning på toppen af H&M. Pigerne som arbejder der, gør kun oplevelsen endnu mere fantastisk.

Blev blandt andet forelsket i en rigtig fin buksedragt, en smuk smuk kjole, leopardbukser og en flot lilla bikini som meget godt kunne tænkes, at blive min nye bikini 2011






Tingene kommer allerede i butikkerne fra uge 48 og frem - så allerede der kan jeg vi vel begynde og se en smule frem til sommer. Jeg gør i hver fald!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar