11/09/2010

Jack & Jones / Part 1

Lidt forsinket kommer der nu billeder af vores første dag på Jack & Jones optagelse. Det var sjovt, spændende, nyt, anderledes og mest af alt fantastisk.
Dagen startede inde i byen i en lækker "gammel" lejlighed, hvor første del af filmen skulle skydes.

Har ikke været på film/reklame optagelse før, men det var noget af en oplevelse. Blev især ret betaget af denne kran eller hvad man kalder det, som stod parkeret på en trafikeret vej, med spotlys i toppen  for at få det rette lys i lejligheden. Ja mere skal der virkelig ikke til for at imponere mig!!



Statuen her stod i opgangen til lejligheden og her blev jeg igen imponeret. Hvem har en statue af en nøgen mand og hans hund stående i ens opgang? Ikke mig i hver fald. Men flot var det og det hele gav også meget mere mening da jeg så lejligheden som var opført i samme gamle stil. Flot flot flot.







Disse tre billeder er fra location 2, en lejlighed på Islands Brygge. Også i denne lejlighed blev jeg imponeret, nok endnu mere end i første lejlighed. Når jeg engang bliver stor, så skal jeg bo i sådan en lejlighed. Oh yes!!
Scenen som skulle skydes her, inkluderede 1 stk. besvimet fyr og 3 stk. halvnøgne piger. Glæææder mig så meget til vi skal skyde resten af filmen og endnu mere til, at den bliver vist på tv. Kan kun blive godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar