11/01/2010

Jack & Jones

Idag har jeg sovet længe. Igen! Dem der kender mig bedst, ved at jeg eeeelsker at sove længe. Fungerer bare bedst for mig. Sent i seng og sent op. Thats me!

Nå men derudover har jeg forberedt det sidste til imorgen, hvor vi skal ud og lave Jack & Jones reklamefilm.




Var meningen hele ugen skulle gå med det, men de resterende tre dage er blevet udskudt til midt i november.
Jeg glæder mig til i morgen, det bliver en lang men sjov dag. Håber jeg. Vi skal skyde filmen ved Islands Brygge, inde i byen og ved stranden og kan røbe så meget, at blufærdighed ikke ses som et krav - tværtimod. På hvilken måde, kan man jo så spekulere over, indtil filmen vises på tv ;-)

Kan dog desværre ikke sove længe imorgen, så det betyder tidlig i seng og tidlig op. That's not me! Heldigvis er det ikke så slemt at stå tidlig op, når det er noget man glæder sig til.
Glæder mig til, at vise jer behind billeder senere på ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar