11/14/2010

Amazing Grace

Igår aftes da min far, Hr. Andresen og jeg hentede pizza slog vi ventetiden ihjel med at læse diverse magasiner.
Bagerst i det nye Eurowoman kunne man læse, at Grace Coddington fra American Vouge er igang med, at skrive en selvbiografi om sine mange år i modebranchen. Apropro flotte modeserier laver Grace jo de mest fantastiske af slagsen, efter min mening er hun den bedste der findes. Hvis man kan lave billeder som Grace Coddington ved man, at man er dygtig.
Hvad jeg elsker ved hende er, at hun er helt sin egen. Trods, at hun har levet næsten sit hele liv i modebranchen, heraf de 30 år på Vouge, har hun stadig sine ben solidt placeret på jorden. Man kan kun drømme om, en dag at blive så god som hende. Jeg skal uden tvivl have fingrene i den bog. En gave til mig selv!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar