12/13/2010

Syoss in action

Jeg har altid været ret hooked på hjemmefarve, mest fordi det er meget billigere end, at gå til frisøren men også fordi jeg faktisk synes det for det meste bliver lige så pænt når jeg (veninde) gør det selv. Det er efterhånden et stykke tid siden, jeg sidst var ved frisøren, tilbage i juli måned for at være helt præcis. Det var dog også ved Cha cha cha - og kom af med en mindre formue.
Derfor var det intet mindre end perfekt timing, da vi ved bloggerarrangementet forrige uge blev forkælet med flotte hårfarver.
Efter ekspertråd ved Mette Thorsgård gik jeg i krig med denne hårfarve


Har langt hår og brugte derfor 2 pakker. Man siger som regel, at hvis man har længere hår end til skulderne, skal man bruge 2.


Step 1 - min naturlige hårfarve


Step 2 - mens farven trækker (½ time)

Step 3 - det færdige resultat


Det sidste billede er af rigtig ringe kvalitet og mit hår er stadig vådt. Det er i det rigtige lys blevet meget mørkt, måske en smule for mørk. Men ikke desto mindre stemmer farven ret godt overens med farven på pakken og den har næsten dækket mine highlights. Jeg giver Syoss hårfarve 4 ud af 5 stjerner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar