12/04/2010

Nyt mini job

Jeg har fået en lille ved siden af beskæftigelse. Jeg har været så heldig, at få lidt ugentlige (lønnede) timer i butikken Apartment som ligger på Store Regnegade 12. Jeg har haft et par timer i butikken og er allerede blevet rigtig glad for, at være der. Pigerne er vildt søde, super gode mærker og så tror jeg, at det bliver et perfekt supplement til mit øvrige arbejde.


Billeder
Aparment forhandler mærkerne
  • Stylein
  • Alternative Apparel
  • Surface to Air
  • Superfine
  • MM6
  • Barbara I Gongini
  • Anne Vest
  • Patrizia Pepe
  • Muuba
  • 5 preview
  • Ugabuga
  • Tony Cohen
  • Diana Orving
  • Dr. Denim
  • Bel Air
  • One Teaspoon
  • Sibin Linnebjerg
  • Ganni
  • Cornelia etc.
Greaaaaaaat!!! :-) Iøvrigt der jakken er fra. Tror det bliver en skal :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar