12/05/2010

2 søndag i Advent

Jeg eeeelsker julen, har jeg gjort siden jeg var helt lille og tror, eller jeg ved det vil blive ved. Måske resten af livet. For mit vedkommende er det ikke kun d. 24 dec. men hele måneden jeg elsker. Sne, konfekt, julekalender, nisser, den gode mad, julefrokoster, musikken, julefilm, julegaver og det bedste af det hele, ens familie! Gennem hele min barndom, har min lillebror og jeg fået kalendergave. Hvad jeg elsker, er at selvom jeg er flyttet hjemmefra, får jeg stadig kalendergave. Ikke kun af af min mor (stadig) men også af min dejlige Hr. Andresen. Og idag, fik jeg nok den bedste af dem alle


Ja jeg elsker, at blive forkælet. Især i julen. Har nu alle sæsonerne, Sex & the City the movie og Sex & the City 2. Juhuuuuu. Jeg er en heldig pige.

6 kommentarer:

  1. Jeg fik en pakke micro fiber klude i kalendergave i morges - det var altså lidt anti-klimaks..

    SvarSlet
  2. Hehe micro fiber klude? Bedre held næste søndag :)

    Iben. Åhhh ja, men du er velkommen til, at komme forbi, når den skal ses ;-)

    SvarSlet
  3. Virkelig nice indlæg! det fik mig altså lidt i julestemning selvom jeg ikke er det endnu, men du fik mig til at indse at det er på tide!
    Synes du har en nice blog, og melder mig som fast læser med det samme :) Håber du vil kigge forbi min. xoxo
    by-ss.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor er du sød :) der fik du også lige mig i godt humør.
    Jeg kigger forbi bloggen med det samme :)Og tak for de søde ord :)

    SvarSlet
  5. det var så lidt! dejligt at vide, så er julen også meget bedre :)
    Tak, håber du kan lide det :)

    SvarSlet