12/15/2010

Sommerfugle og jubel

Åh - jeg har sommerfugle i maven. Igen. Havde jeg også for et par uger siden og idag er det lige så slemt. Dvs. det er en blanding af angst (på den gode måde) og jubel. For er samtidig glad. Helt vildt glad. Grundet yndlings E nu er blevet moderedaktør på det nye livstilsmagasin Liv og at hun nu er en travl travl dame - har hun været sød, at lukke hendes lille assi ind i varmen. Juhuuuuu.
Derfor havde jeg sidst i november måned mit første selvstændige job som stylist. Det var for magasinet Woman, hvor jeg skulle style smukke Lisbeth Østergård. Maaaaan, hvor var jeg nervøs. På den ret vilde måde, kunne slet ikke sove. Men men, havde ingen grund til bekymring, alle eeelskede det og jeg kunne (heldigvis) tørre alt sveden af panden. Jeg må desværre ikke afsløre for meget, da bladet endnu ikke er på gaden. Behind pictures - here you go!

Edith
Vi mødtes i studiet hos Brian og efterfølgende på D'angletere, hvor billederne skulle skydes. Absolutely the best Cafe latte - I have ever tasted. MUMS. Og hvor var det flot. Der gad jeg godt bo. En weekend i hver fald. Edith var med for at obsevere og som en meget kærlig støtte. Hver eneste gang jeg ser dette billede, smiler jeg. 
Sommerfuglene som jeg snakkede om tidligere, er dog kommet igen. Ja selvfølgelig. Og de er ikke blevet mindre. Er næsten mere nervøs denne gang. Måske fordi det er uden E. Jeg ved det ikke. Men jeg er også spændt. Jeg har nemlig fået mit andet job. Igen for Woman, hvor Julie Ølgård skal styles. Det er på fredag - og jeg er ret bange. God bange, hvis der er noget der hedder det :-)

2 kommentarer:

  1. Åh lille L. Du er bare så sød! Mest fordi du bare er dig, men også fordi du er nervøs. Det har du ingen grund til at være. Du klarede jo dit første job helt PERFEKT!!!
    Jeg savner dig men er glad og stolt over du er kommet videre så hurtigt.
    Flyv lille påfugl!

    SvarSlet
  2. Ediiiith, jeg savner også dig. Hvor er du? Vi skal snart ses. Tak for de søde ord, du kan altid berolige mig og få mig til, at smile :-) Husk du bare skal sige tíl, hvis du mangler assi en dag :-)
    Kraams

    SvarSlet