12/02/2010

Almost perfect

Jeg fryyyyyyser. Mit hovede, mine tæer, mine fingre. Ja min krop!! Det danske vejr og jeg, vi kan aldrig blive kærester. Vi ville for det første aldrig blive enige og for det andet ville jeg altid være utilfreds. Det skal lige siges, at jeg er meget svær at stille tilfreds temperaturmæssigt. Men der findes vel grænser for, hvor meget en pige skal fryse. Og den grænse er for mit vedkommende nået - for lang tid siden. Hold nu op, hvor er det bidende koldt. Fra et modemæssigt synspunkt duer det da slet slet ikke. Det er nærmest, nej det ER umuligt, at være fashion i dette vejr. Man kan lige så godt lade være, medmindre man vil lide de næste mange måneder. I kid you not!!

Men men, det er jo lettere sagt end gjort, at gøre alvor af sine ord. Hvis jeg ikke skulle fryse, ville jeg blive nødt til at iføre mig skijakke, skistøvler og termoundertøj. Har prøvet, at finde en dejlig varm jakke og har da også fundet et par stykker. De har ikke været smarte, men jeg er ligeglad. Ja! Problemet er bare, at de er alt for dyre. Medmindre man er rig eller bare har penge på kontoen, så ligger de ikke just inden for rækkevidde.

Derfor er jeg nu naiv og bilder mig selv ind, at jakken som jeg nu har forelsket mig i både er varm, praktisk og smart. Selvfølgelig det sidste mest.


Stylein 3000,-
Da jeg prøvede den på, virkede den jo vildt varm og jeg er nu hooked på den. Selvfølgelig. Derfor overvejer jeg nu, om det er en skal - skal ikke?! Bliver den en skal, bliver det en julegave fra familien og derfor overvejes det nu meget kraftigt. Endnu bedre er, at jeg tror jeg kan købe jakken til ret billige penge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar