10/19/2010

Topshop åbning





Topshop er som i sikkert ved blevet udvidet og jeg var i den anledning i torsdags inviteret til topshop re-opening. Det var et super fint arrangement med livemusik (Karen), dj, pindemadder, ny budgetvenlig makeup og smykke linje og selvfølgelig en masse masse fint tøj som lige netop denne aften kunne købes med 20 % rabat. Der var en masse fine ting, begrænsede mig dog til, at snakke med en masse søde mennesker, drikke lidt god (ny) cider, lytte til den gode musik, men fristelsen var dog ikke af den grund mindre, tværtimod ;-) Efterfølgende var jeg ude og få en kaffe med søde Eja. En rigtig hyggelig aften.


Fine fiiine trusser - wup wuup

Den røde kjole som ses på dukken, er en af mine absolutte favoritter. Farven og den dybe rygudskæring gør den helt unik. Godt det snart er jul!!


Dj og pult. Der var intet der manglede. Men det er jo også topshop vi snakker om. Yndlings yndlings yndlings topshop og nu dobbelt så stor. Yes yes yes!!


Selvfølgelig blev der også serveret champagne - hoppede dog på cider vognen i stedet. Mmm



Og sidst men ikke mindst. Makeuppen! Noget jeg tror vi kan glæde os rigtig meget til. God kvalitet til rigtig gode priser. Topshop er og vil altid være topshop!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar