10/04/2010

Asos + bryllup

RABAT RABAT RABAT!!! Vores alle (næsten) sammens yndlings website ASOS giver 20 % rabat med koden ASOSSIRENE.
Så skynd jer ind og gør et kup.

Er blandt andet blevet forelsket i denne kjole som koster 613 kr, men med rabatkoden fra asos kommer den ned på 515 inkl. fragt. Det er værd at overveje. Tænker indflytterfest, apocalypto kjole, Pura Lopez stiletter og yndlingsmykkerne fra Jewlscph og Line & Jo. Ja ja ja!!!


Hvad mere er, at jeg også har kastet min kærlighed på disse 2 skønheder fra Gestuz




De koster henholdsvis 1130 og 2300 og kan begge fås hos asos. Jeg har især kastet min kærlighed på den sidste og (selvfølgelig) den dyreste kjole. Jeg elsker farvekombinationerne og ikke mindst den dybe rygudskæring. Af en eller anden grund får jeg acciotioner til en høj smuk gudinde med langt bølget hår og guldsmykker. Hvilket ikke er dårligt, taget i betragtning af i hvilken anledning kjolen skulle bæres, hvis jeg skulle gå hen og vinde i lotto. Selvfølgelig!!
Jeg skal til bryllup. Igen!! Og jeg glæder mig denne gang endnu mere end før. Hvorfor? Min mor og papfar skal giftes. Juhuuuu - i kirke, ikke rådhus og med heeeeele familien. Elsker det. Can't wait, jeg glæder mig ubeskriveligt meget og synes bestemt, at en aften som denne fortjener en flot kjole!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar