10/25/2010

På landet

Når hjemme er bedst





Mmmm frisk luft - der findes ingenting bedre. Især når det er længe siden man har været hjemme og når man er forkølet. Big time. Så bliver man passet og nusset om, hvilket slet ikke er dårligt. Man gider slet ikke tilbage til storbyræset - ikke endnu i hver fald. Godt der er laaang tid til, først senere idag og så er det endda tilbage til boller og varm kakao. Juhuuu...

Min weekend er gået med ren afslapning, hvis man ser bort fra et nærtkommende tandlægebesøg. Øv øv. Kunne have lavet så meget andet, noget meget mere spændende og sammen med yndlingen!! Når det kommer til tandlæger er jeg virkelig ikke stor. Nej tværtimod - jeg hader det. Krummer tær bare ved tanken. Måske er det derfor jeg ikke har været til tandlæge siden jeg var 18, hvilket vil sige i små 5 år og at det måske kunne være grunden til de voldsomme smerter i min højre kæbe. Et tvungen tandlægebesøg kan jeg måske kalde det. Argh jeg gider ikke!!!

Nå men ikke desto mindre har jeg nydt weekenden i fulde drag. Har besøgt familie, spist pizza, set film og lagt under dyner. Det sidste mest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar