10/27/2010

SS11 pressedays

I disse dage er der fremvisning af SS11 kollektionerne hos de forskellige pr bureauer. Jeg har indtil videre været hos Holm & Bertung, hvor jeg blandt andet fik et sneakpeak på Gat Rimons flotte og søde kollektion og serveret den lækreste frokost - lakseroulade, kød med pesto og noget som jeg ikke vidste hvad var, men det smagte himmelsk. Mm mm mmmm..

Derudover var vi et smut forbi 9PR og Polhem PR som nok alligevel serverede det bedste af det hele









Hvem kan modstå dette? Jeg kunne i hver fald ikke - og min mave sagde ikke nej før det var for sent og jeg gik "desværre" hjem med ondt i maven. Fik slet ikke taget billeder af det flotte tøj, hvilket jeg ærger mig meget over lige nu. Jeg giver de små mini cupcakes og makronerne skylden.
Senere var yndlings E og jeg på udkig efter kjole og vi fandt den. Nu kan jeg bare ikke få den ud af hovedet, tænker på den hele tiden, ingen anden kjole ville kunne gøre det samme. Men som jakken, har den også fine fornemmelser, den minder faktisk lidt om jakken. En lille leosag med smuuuk ryg. En Malene Birger sag. I have some convincing to do!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar