3/06/2011

Tak II Senso

Torsdag i forrige uge gik turen til II Senso, en italiensk vinbar som ligger på Gothersgade i København. Tror det er længe siden, jeg har hygget mig så meget. Det var virkelig en god oplevelse, men det var egentlig mest pga. det gode selskab og ikke maden, vinen eller noget andet. Når det er sagt, så elskede jeg også maden, vinen og hele stemningen. Især forretten var et stort hit, hos både Hr. Andresen og jeg. Elskede også desserten. Tiramisu. Mmmmmmmmm * 1000000000. Hvorfor har jeg aldrig smagt det før. Nam nam!!! Vinen var god, men måske for god, for rødvinen hang nærmest fast på tænderne og havde en meget kraftig eftersmag. Men måske det skal være sådan, jeg holder mig bare til Netto's den bedste. II Senso er helt klart et besøg værd og vil uden tvivl komme igen.

Forret/ Tapas

Hovedret/ Pastaret med parmasan og bacon

Dessert/ Tiramisu

Åhh - Min min min


Og ikke, at glemme. Måske den bedste kaffe jeg har fået

Ingen kommentarer:

Send en kommentar