3/29/2011

Photobooth & 3 weeks of fun

De sidste 2 uger, nej faktisk 3 har været nogle dejlige, hårde, gode og ikke mindst sjove uger. Har nærmest ikke rørt bloggen, prøver ihærdigt at undgå at forsømme dig. Det bedste af det hele er, at min hr. Andresen nu endelig er hjemme efter 3 laaaange uger i USA. 1 uge vel og mærke. Og så afsted til Sydafrika. Det gode ved, at være selv hjemme er dog, at man kan opføre sig ligesom man har lyst til, se ud som man har lyst og være en rigtig pige, som man bare ikke kan når man er sammen sin kæreste. I ved hvad jeg mener!! Ens dårlige vaner kan for alvor udfolde sig. And yes they did ;-) Ellers bestod mine uger af sjov og spas med nogle dejlige dejlige mennesker, byture, masser af sushi, familiehygge, summersbird chokolade, kims chips, Lunas gooooode brunch, lækre homemade cocktails, Søs Fenger forside, dejlige Edith, modeguides, skoguides, Woman forside, og portræt af Rikke Gørannson til Woman. De sidste to ting on my own, vel og mærke. Juhuuuu. Åh ja, blev helt træt nu!!

Lækre smækre cocktails inden Kødbyen. Woop woop

Fan f..... tastisk E på Liv

Ret så sej billedevæg hos fotograferne på Esromgade. Lagde især mærke til herren i sort jakke og hvid t-shirt

The laaaaadys.

Forkælelse af første klasse. Sticks & Sushi

Mmmm - kærlighedsbrunchen på Lunas. Den dejligst morgen i 3 uger

Påskeharen har været på spil og jeg gættede ham. Yayyyy!! Det var Benjamin, den lille bandit. Benjamin Media. Og han gav mig de bedste chokolade æg jeg nogensinde har fået - Summersbird!!!! Der er nu kun 3 tilbage.

Søs Fengers fiiiine tøj

Og de mest yndige gule sko. Åhhhrh..

Og og ikke mindst smukke og søde Rikke Gøransson, som jeg stylede til næste nummer af Woman. Billedet er her lånt, da jeg ikke kan afsløre noget endnu. Men meget meget snart.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar