3/12/2011

I like ice ice icewatch

I tirsdags (tror jeg) var jeg sammen med Eeeeedith, yndlings E. Vi var på forlaget det meste af dagen, hvor vi arbejdede på det næste nummer af Liv (btw, hvis i ikke har læst det endnu, så gør det. Gi det til jeres mødre i mors dags gave, eller bedre endnu, et abbonement - de vil elske det) Derefter tog vi til Ice Watch event på en ny og hip bar på Store Kongensgade - Atmosphere.
Det var et rigtigt godt event, med gode hapsere, balloner, farver, musik og ikke mindst fine ure. Vi fik fortalt lidt om konceptet bag Ice Watch og derefter hørte vi god, men en smule trist musik. Men det var helt lige meget, især da jeg gik på toilettet for at se det meget omtalte pige WC. Se for jer selv længere nede. SÅ hyggeligt. Kan lige se det for mig. Lørdag aften, lidt for fuld, 2 veninder og toilettet på Atmosphere. Ja hvorfor ikke, tror næsten aldrig jeg render alene på toilettet alligevel. Altså vel og mærke når jeg er i byen og sammen med mine veninder. Ho ho!! Toppen af poppen var dog da vi fik foræret et rigtig fint ur. Jeg valgte et i sort, men der var alle mulige farver at vælge imellem. Rød, grøn, orange, hvid, grå, lilla, you name it. Se for jer selv.


Koncepetet bag Ice Watch var bla. at man ikke kun skulle nøjes med et enkelt ur, men bygge videre og til sidste have en samling i alle farver. Derfor byggeklodserne.


Mit ur


Yayyy - pigetoilettet. So cute.



Live musik af Kasper Nyeman, som bla. sang Købehavns brunette (den eneste jeg kendte)




2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de bare rigtig fine de ure!
    og super fed ide med at æskerne er som lego-klodser !

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja ik? :-) det synes jeg nemlig også. er super glad for uret!

    SvarSlet