9/16/2010

Winter favourites from Topshop

Where else? Tror ikke jeg endnu, har formået at gå ind i topshop uden, at absolut forelske mig hovedkulds i et eller andet. Har dog været meget standhaftig og stået imod fristelsen. Men lige gyldigt, hvor meget man end prøver, at fornægte det, så sniger kulden sig ind på os, og tankerne (i hver fald mine) leder sig mere og mere hen på en varm vinterjakke, og en kæmpe en af slagsen, da jeg altid fryser - no matter what. Så i år skal jeg putte - under min varme og dejlige store jakke. Her et lille udpluk af, mine yndlings topshop vinter jakker.







Alle fra topshop.com


2 kommentarer:

  1. Er så misundelig på jer i DK! Er i Australien lige nu, så jeg skal jo ikke ud og købe vintertøj - og her er heller ingen topshop. Men ØV hvor er der mange fede jakker og veste fra Topshop dette efterår! Gorgeous!

    //Christiane Falke//

    SvarSlet
  2. Åh ja, det er der virkelig, har stadig ikke købt da jeg simpelthen ikke kan beslutte mig. Men må snart til det, er ved at være vinter i DK. Men ville nu ikke have noget imod, at bytte plads med dig. Må nøjes med at drømme mig til et varmere klima ;-)

    SvarSlet