9/26/2010

Søndag


Idag bliver en rigtig dejlig dag. Den er eksempelvis startet helt perfekt. Dejlig morgenmad lavet af Hr. Andresen og efterfølgende med et afsnit af desperate housewifes. Senere skal jeg assistere Christian på Ichi skydning og i aften kommer Iben og Morten til pizza og søndagshygge. Juhuu - en dejlig dag!! Har en lille forhåbning om, at vi skal se søndagsfilmen på TV2, se den. It's very good og en smule klam (til de sarte sjæle)

Hvad den opmærksomme læser måske har lagt mærke til (introtekst), så arbejder jeg ikke længere (fra tirsdag) hos ALT for damerne. It makes me very sad, da jeg har eeelsket at arbejde der. Jeg har oplevet så meget og jeg føler jeg går derfra mange erfaringer rigere, hvilket jeg er meget taknemmelig for. Kommer til, at savne det hele, pigerne, redaktionen, opgaverne, endda at slæbe poser ned gennem strøget.

Men kommer dog ikke til, at undvære det helt. Der er nemlig sket noget nyt og spændende. Jeg er startet hos Unique models/look som assistent for stylist Christian Schleisner. Yayyy - det er dog også ulønnet, dog har jeg mulighed for at arbejde mere ved siden af, så er derfor også startet som irriterende telefonsælger! Ret komisk, taget i betragtning af, at jeg selv haaader når jeg får en telefonsælger i røret. Så hvis det skulle ske, at i får Louise Bonde i røret, then please be nice ;-)

Nu vil jeg (igen) se et afsnit af desperate housewifes, hoppe i bad og smutte afsted ind til byen. Go søndag til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar