9/21/2010

Acne Spring 2011 Resort

Jeg har fået en ny yndlings. Inden jeg flyttede til København, havde jeg faktisk ikke skænket mærket så meget som en kærlig tanke - det fandtes simpelthen ikke - ikke indenfor min milekreds i hver fald. Siger måske noget, om at bo i provinsen. Intet dårligt overhovedet, misforstå mig ikke. Miss you everyday. Men fashionwise. Min horisont er ligesom blevet større!! Mærket jeg hentyder til er Acne. Det er pretty pricy og ligger stadig uden for mit budget, desværre. Men men men, man har lov til at drømme en smule. Min kærlighed til mærket vokser stadig - det er af og til stadig en smule vildt, for vildt, men hvis man styler det neddæmpet og på sin helt egen måde, vil det efter min mening komme til og se helt fantastisk ud.
Acnes Spring 2011 kollektion blev vist i London for et par dage siden og kollektionen har med sin minimalistiske og mere neddæmpede items i hver fald vundet mit hjerte. Se med her
























JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar