5/27/2010

Velkommen til min blog!

Så det skulle det være.
Har i lang tid fulgt jer andres spændende og gode blogs og har egentlig i et stykke tid nu, haft lyst til at starte min egen. Jeg ved der efterhånden findes et utal af blogge derude og især om emnet mode. Men jeg håber på, at jeg ville kunne tilføje noget nyt og spændende. Nyder i hver fald at læse andres blogs og hvis i ligesom mig aldrig bliver træt at mode, shopping, mad, fester og skønhed så kan det jo ikke gå helt galt!
Min blog vil ikke kun komme til at handle om mode, men også om helt almindelige ting, såsom miiiig og mit liv :-) Skal prøve og ikke at gøre det for kedeligt!

Men i hver fald. Velkommen til mit lille nye webhjem!

2 kommentarer:

  1. Hej Louise :D
    Dejligt og se dig i blogland og hurra for en mode blog. Jeg er en dør til mode, så jeg kan da nok få en masse ideer og tricks. Så kan du jo kigge forbi min til tips og ideer til opskrifter ;)
    Mange hilsner
    En anden jyde bosat midtvejs i Danmark;)

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt.

    Det lyder jo bare super, jeg er nemlig også en dør til at lave mad, har aaaldrig nogen ideer, så vil jeg da helt sikkert benytte mig af ;-)

    SvarSlet