5/30/2010

I like - JEWLSCPH


Er faldet helt og aldeles pladask for dette smykkemærke designet af Mai Manniche. Mærket hedder JEWLSCPH og forhandles over hele Danmark. I jylland forhandles smykkerne blandt andet i Haderslev hos Beck, i Esbjerg hos Inger K og i Sønderborg hos Meincke smykker. Jeg må ærligt indrømme, at jeg inden jeg flyttede til Kbh aldrig havde hørt om mærket (shame on me) Det var først da jeg under modeugen i februar var med Edith til JEWLSCPH event, at jeg stiftede bekendskab med mærket. Hvilket jeg priser mig lykkelig over, at jeg gør nu :-) Eeelsker hendes smykker og især lenghty ringen til højre i guld. Rock and roll ring med et feminint touch. I like!!! Hvis det ikke lige var fordi den kostede 2000 kr, sad den for længst på min finger.
Dette er kun et lille udpluk af kollektionen, men gå selv ind på hendes hjemmeside og se om der er noget i kan lide. Der er (næsten) noget for enhver smag og mange af smykkerne har deres helt egen betydning, hvilket kun gør smykkerne meget mere personlige. Tjek dem ud her.

2 kommentarer:

  1. Hej Lou,
    Jeg giver dig fuldt ud ret i at smykker fra JEWLSCPH er vidunderlige. Liked har en liste over online forhandlere af mærket her: http://www.liked.dk/jewlscph/
    Har du fået købt nogle smykker fra JEWLSCPH ?

    SvarSlet
  2. Mange mange tak, det er altid godt at vide :-) Jeg har selv nogle smykker derfra og kunne godt tænke mig endnu flere :-)
    Jeg har Lenghty ringen som jeg har været håbløst forelsket i i 100 år, en halskæde, og et par enkelte stjerneøreinge i oxideret sølv.

    SvarSlet