5/31/2010

Sidste dag som assi!

Kunne faktisk godt græde lidt. Har idag haft min sidste dag som Ediths assistent. Hvilket jeg slet ikke synes om. Øv bøv!! Synes faktisk det er helt vemodigt.
At arbejde for Edith, har været noget af det mest spændende og for at sige det mildt, sjoveste jeg nogensinde har lavet og er så taknemmelig for at jeg har lært dig at kende. Du tog med til min første modeuge, behøver jeg sige mere!? :-) Ja ja, nu skal det heller ikke blive alt for sørgmodigt. Men pointen er, jeg ikke ville være lige præcis hvor jeg er nu, hvis det ikke var for dig.
Tak til verdens bedste chef - verdens bedste stylist.

Her er lidt billeder fra idag, hvor der skulle laves makeovers til WOMAN. Noget i stil ala fra nørd til nice.


1. Plan for dagen

2. Tøj til de forskellige looks - udvalgt af Edith

3. Forvandling forvandling forvandling.......

4. Før og efter billeder



5. Resultatet må i vente med at se til det udkommer i  WOMAN ;-)
Yay - det bliver godt. Glææd jer!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar