7/24/2011

Givenchy Couture Fall 2011




Jeg sidder lige nu og sveder over en kop kaffe. Det er vejrets skyld. Luftfugtigheden er bare så klam. Det regner men er alligevel ret så varmt. Jeg er slet ikke fan, slet ikke når man tager i fitness for at træne og sveder nok for 4 pers. Det gjorde jeg igår. Kan vi ikke snart få noget sommer. Det gode ved vejret er at man kan sidde og hygge indendøre mens regnen siler ned udenfor. Skulle faktisk have været til Grøn koncert idag, men vi droppede det. Behøver jeg sige hvorfor?! Istedet har jeg lige spist hyggelig morgenmad med min søde kæreste og senere kommer svigermekanikken og SÅ skal vi bestille rejse. Juhuuuuu!!!! Iaften står den på Grøn koncert afterparty, håber vejret arter sig.
Hvad jeg egentlig ville vise jer, var disse smukke og flotte billeder fra Givenchys couture fall 2011. Kan slet ikke beskrive hvor smukt det er. They need no words!
Go søndag til jer alle.

1 kommentar:

  1. Thank you so much for your kind words.
    If you want you can follow me at thesalientmind.com instead. I have made a new blog, this one will not be updated in the future :)

    SvarSlet