7/22/2011

Andre goodies

Men dyrere udslags goodies er disse skønheder

T by Alexander Wang 35,5 euro

5 Preview 265,-


Stine Goya, 960,-

Camilla Skovgaard 1078,-

Givenchy, 1575,-

Carven, 1797,-

Ilaria Nistri 672,-
Andre gode udsalgsfund som, hvis jeg kunne, havde købt for længst. Nogen gange tænker jeg virkelig, gid jeg var rig. Alt ville være så meget nemmere, eller ville det?! Men ville i hver fald kunne købe alle disse dejlige og smukke ting. Men det duer ikke, især ikke fordi jeg inden længe skal i sommerhus med dejlige mennesker og derefter en uge sydpå. Glæder mig SA meget. For shit, jeg keder mig. I blame the weather. Jeg har fri (gid jeg ikke havde) Ja virkelig. Er mega rastløs og irriteret. Udover dette, så er det eneste man har lyst til i dette vejr, er en kop the, SATCH og en dyne på sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar