4/17/2011

Zara me up

Har lyst til kun at iføre mig Zara tøj. I hver fald efter jeg var der inde for et par uger siden. Synes virkelig de havde fine og pæne ting på bøjlerne denne gang. Fandt mindst 5-10 ting som jeg gerne ville have hængt ind i skabet, men kom hjem med - intet!!! Ja det er rigtigt. Så standhaftig er jeg jo. Var især vild med deres farvetema som matchede sommerens colourblock tendens helt perfekt. Og.. Ja så fandt jeg den mest fine, smukke kjole, som var SÅ tæt på at ryge med hjem. Perfekt til en sommerdag.



Så fin med et par sommersandaler eller med min nye jakke fra Acne


Og med bare solbrune ben - forhåbentlig meget snart ;)

Ellers fandt jeg også disse godter - hvor er det skønt vi går mod sommer, især fordi butikkerne bugner med sommertøj og lækre sager, nu skal vejret også bare arte sig, så kører det.






Tag et smut forbi Zara eller deres webshop her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar